Wybierz kolor lub zapisz kontakt
Wybierz kolor
lub zapisz kontakt:

Telefon kontaktowy22 350 70 90 Adres kontaktowykontakt@superit.pl

Wsparcie informatyczne i telekomunikacyjne

SuperIT zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firm
(w pakietach już od 199 zł /mc)

Zakres prac dostępny w każdym pakiecie:

  • Wsparcie techniczne dla pracowników firmy – HelpDesk( rozwiń + )
    • Informatyk w zależności od problemu udziela pomocy telefonicznej / zdalnej lub przyjeżdża na miejsce awarii.
    • Zakres obsługi: sprzęt IT – stacje robocze oraz oprogramowanie, urządzenia peryferyjne: drukarki, skanery, sprzęt sieciowy, telefony, inne
  • Instalacje oraz aktualizacje używanego oprogramowania i sterowników( rozwiń + )
    • Usługa wykonywana zdalnie lub w siedzibie.
    • Zakres: systemy operacyjne, oprogramowanie: biurowe, antywirusowe, księgowe, prawnicze i inne oraz sterowniki urządzeń.
  • Przygotowanie nowego stanowiska pracy( rozwiń + )
    • Instalacja i konfiguracja oprogramowania wykorzystywanego przez danego pracownika.
    • Podłączenie drukarek, skanerów, telefonów i innych urządzeń.
    • Dodatkowo: pomoc przy wyborze sprzętu i oprogramowania.
  • Kopie zapasowe i bezpieczeństwo danych( rozwiń + )
    • Usługa polega na wprowadzeniu polityki bezpieczeństwa danych.
    • Kopie będą wykonywane zgodnie z opracowanymi z Klientem założeniami.
  • Zarządzanie i konfiguracja sprzętu biurowego IT i Tel( rozwiń + )
    • Usługa polega na zarządzaniu sprzętem biurowym IT i Tel Klienta.
    • Zakres urządzeń: drukarki, kopiarki, skanery, faksy, telefony, projektory, centrale telefoniczne.
  • Konfiguracja i zarządzanie dostępem do Internetu i siecią lokalną( rozwiń + )
    • Usługa polega na konfiguracji urządzeń zapewniających dostęp do Internetu i sieci LAN użytkownikom.
    • Zarządzanie dostępem / definiowanie ograniczeń wg. wytycznych.

Ponadto w każdym pakiecie znajduje się:
Doradztwo | Optymalizacja kosztów | Promocja firmy | Szkolenia

Dla Klientów z większymi wymaganiami dodatkowo proponujemy:

  • Administrowanie serwerami.
  • Monitorowanie infrastruktury IT.
  • Okresowe testy i audyty bezpieczeństwa.
  • Odzyskiwanie danych.
  • Politykę bezpieczeństwa haseł.
  • Projektowanie i budowę sieci komputerowych.
  • Przeprowadzkę infrastruktury IT.
  • Wsparcie 24h/7 dni w tygodniu.
  • Zarządzanie dostępami do systemów.
Copyright © 2013 IT-TEL Robert Roszkowski  •  ul. Abrahama 13/62  •  03-982 Warszawa  •  NIP: 113 228 93 40  •  T: 22 350 70 90  •  E: kontakt@superit.pl