SuperIT zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firm
(w pakietach już od 199 zł /mc)
Zakres prac dostępny w każdym pakiecie:
- Wsparcie techniczne dla pracowników firmy – HelpDesk( rozwiń + )
- Informatyk w zależności od problemu udziela pomocy telefonicznej / zdalnej lub przyjeżdża na miejsce awarii.
- Zakres obsługi: sprzęt IT – stacje robocze oraz oprogramowanie, urządzenia peryferyjne: drukarki, skanery, sprzęt sieciowy, telefony, inne
- Usługa wykonywana zdalnie lub w siedzibie.
- Zakres: systemy operacyjne, oprogramowanie: biurowe, antywirusowe, księgowe, prawnicze i inne oraz sterowniki urządzeń.
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania wykorzystywanego przez danego pracownika.
- Podłączenie drukarek, skanerów, telefonów i innych urządzeń.
- Dodatkowo: pomoc przy wyborze sprzętu i oprogramowania.
- Usługa polega na wprowadzeniu polityki bezpieczeństwa danych.
- Kopie będą wykonywane zgodnie z opracowanymi z Klientem założeniami.
- Usługa polega na zarządzaniu sprzętem biurowym IT i Tel Klienta.
- Zakres urządzeń: drukarki, kopiarki, skanery, faksy, telefony, projektory, centrale telefoniczne.
- Usługa polega na konfiguracji urządzeń zapewniających dostęp do Internetu i sieci LAN użytkownikom.
- Zarządzanie dostępem / definiowanie ograniczeń wg. wytycznych.
Ponadto w każdym pakiecie znajduje się:
Doradztwo | Optymalizacja kosztów | Promocja firmy | Szkolenia
Dla Klientów z większymi wymaganiami dodatkowo proponujemy:
- Administrowanie serwerami.
- Monitorowanie infrastruktury IT.
- Okresowe testy i audyty bezpieczeństwa.
- Odzyskiwanie danych.
- Politykę bezpieczeństwa haseł.
- Projektowanie i budowę sieci komputerowych.
- Przeprowadzkę infrastruktury IT.
- Wsparcie 24h/7 dni w tygodniu.
- Zarządzanie dostępami do systemów.